اخبار روزاقتصاد

پیش بینی های جسورانه: ارزش بازار XRP می تواند در دو سال به 22 تریلیون دلار برسد

پیش بینی های جسورانه: ارزش بازار XRP می تواند در دو سال به 22 تریلیون دلار برسد

  • یک تحلیلگر پیش بینی می کند که ارزش بازار XRP می تواند در عرض دو سال به بیش از 22 تریلیون دلار برسد.
  • Ripple با 50 بانک ژاپنی همکاری می کند تا زیرساخت پرداخت را با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده تقویت کند.

توکن XRP ریپل در هفته گذشته برای حفظ ارزش خود تلاش کرده است، زیرا بازار ارزهای دیجیتال افت بیشتری را تجربه کرده است. با این حال، پیشرفت‌های اخیر نشان می‌دهد که XRP در راستای حرکت ارزهای دیجیتال اصلی شروع به بهبودی کرده است.

در زمان نگارش مقاله، XRP در حدود 0.5715 دلار معامله می‌شود که 2.94٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این بازگشت ارزش بازار آن را به بیش از 32 میلیارد دلار بازگردانده است و امیدی را برای سرمایه گذارانی فراهم می کند که از نزدیک عملکرد توکن را زیر نظر دارند.

پیش‌بینی جسورانه XRP بحث‌هایی را در میان علاقه‌مندان به کریپتو ایجاد می‌کند

در میانه این بازگشت، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال JackTheRippler به X آمد تا پیش بینی فوق العاده خوش بینانه خود را برای این موضوع بیان کند. ارزش بازار XRP طبق پیش‌بینی‌های او، ارزش بازار سکه ریپل ممکن است طی دو سال آینده سر به فلک بکشد.

GWZiQukXgAAwOrb?format=jpg&name=medium
منبع: JackTheRippler در X

او پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار XRP قبل از اصلاح به 4.897 تریلیون دلار افزایش یابد. پس از این، او پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار این توکن به افزایش خود ادامه خواهد داد و در درازمدت به طور بالقوه به بیش از ۲۲ تریلیون دلار خواهد رسید.

این اظهارنظر جسورانه طیف گسترده‌ای از پاسخ‌ها را از سوی جامعه رمزنگاری در X برانگیخته است. در حالی که برخی افراد خوش‌بینی JackTheRippler را دارند، برخی دیگر احتیاط کرده‌اند و ادعا می‌کنند که چنین رشد بزرگی در تنها دو سال بسیار جاه‌طلبانه است.

>

ارزش بازار کلی فعلی ارز دیجیتال 2.07 تریلیون دلار است که به عنوان مبنایی برای دامنه پیش بینی های JackTheRippler عمل می کند. برای بسیاری از سرمایه‌گذاران، این پس‌زمینه زمانی حیاتی است که آن‌ها قابلیت چنین پیش‌آگهی صعودی را در نظر بگیرند.

از سوی دیگر، اخباری مبنی بر همکاری مداوم ریپل منتشر شده است که ممکن است حمایت زیادی از قیمت توکن داشته باشد. CNF دارای نشان داد که ریپل با بیش از 50 موسسه ژاپنی برای ایجاد زیرساخت پرداخت جدید بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده همکاری کرده است. پیش‌بینی می‌شود که این استراتژی عمدی ارزش XRP را با ادامه پروژه تا حد زیادی افزایش دهد.

علاوه بر این، تحقیقات گذشته پتانسیل XRP را روشن می کند. طبق گزارش، یکی از این تحقیقات شامل یک ارزیابی کامل از “برگه تقلب نقدینگی XRP” بود، که توانایی توکن را برای رسیدگی به حجم پرداخت روزانه تا 1 تریلیون دلار توضیح می‌دهد.

طبق سند، این سطح از نقدینگی ممکن است منجر به مقادیر XRP بین 100 تا 500 دلار شود که امید بیشتری را برای کسانی که به پتانسیل بلندمدت توکن اعتقاد دارند، ایجاد می‌کند.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا